Βιβλίο "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη", 2020

Κυκλοφόρησε το βιβλίο "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη", 2020, Μάρω Βλαχοπούλου από τις εκδόσεις Rosili. O Χρήστος Ζιάκης (imarketing) είναι ο συγγραφέας των κεφαλαίων:

  1. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
  2. Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Διαδικτυακής Παρουσίας
  3. Online Διαφήμιση

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του Digital Marketing.

Το MarketLinkapp είναι μία εφαρμογή που επιτρέπει σε όλους να δημιουργούν με αυτοματοποιημένο τρόπο, συμπληρώνοντας απλά μία φόρμα, βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες προορισμού (landing pages) για να προβάλουν και να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Συνδυάσαμε την εξειδίκευση μας στην ανάπτυξη εφαρμογών και στο digital marketing για να αναπτύξουμε το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες που αναζητούν έναν εύκολο και οικονομικό τρόπο να δημιουργούν μόνοι τους ιστοσελίδες προορισμού με δυνατότητα online πληρωμής.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας>>

Η κρίση του COVID-19 και οι τουριστικές επιχειρήσεις

Διανύουμε μια πρωτόγνωρη περίοδο που έχει ταράξει τα θεμέλια της κοινωνικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο άρθρο αυτό αρχικά επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε την υπάρχουσα κατάσταση καθώς και σενάρια για την εξέλιξη της. Στη συνέχεια αναλύουμε τις τάσεις της αγοράς, λαμβάνοντας υπόψη τη μακροπρόθεσμη στρατηγική που θα έπρεπε να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις βασιζόμενες σε ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν το επόμενο διάστημα καθώς και κάποιες συμβουλές επιβίωσης για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Τέλος, αντιλαμβανόμενοι την αγωνία όλων των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής μας και θέλοντας να συμβάλουμε με τον τρόπο που μπορούμε, παρέχουμε στους αναγνώστες μας δωρεάν υπηρεσίες προβολής για όσο διαρκεί η τρέχουσα κρίση.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ...

e-Tourism Digital Marketing Hub

Ένας από τους κλάδους ενδιαφέροντος μας είναι ο τουρισμός. Στα πλαίσια αυτά έχουμε αναπτύξει ένα σύνολο υπηρεσιών και εργαλείων προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων.

Επισκεφτείτε το Digital Marketing Hub για τουριστικές επιχειρήσεις>>

Δημοσίευση έρευνας για τη Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης σε επιστημονικό περιοδικό

Το άρθρο "Important Factors for Improving Google Search Rank" δημοσιεύτηκε στην ειδική έκδοση "Search Engine Optimization" του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού Future Internet.

Important Factors for Improving Google Search Rank
Christos Ziakis, Maro Vlachopoulou, Theodosios Kyrkoudis and Makrina Karagkiozidou
Future Internet 2019, 11(2), 32; doi:10.3390/fi11020032

Δημόσια υποστήριξη Διδακτορικού από το Χρήστο Ζιάκη

Στις 20/01/2019 πραγματοποιήθηκε η δημόσια υποστήριξη της διδακτορικής διατριβής του Χρήστου Ζιάκη με τίτλο "ICT INNOVATION HUB – ΚΟΜΒΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ - StUpEco: Μοντέλο Δικτύωσης του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων". Μία θέση που μελετά την ελληνική νεοφυή επιχειρηματικότητα στα πλαίσια του μοντέλου ανάπτυξης του τετραπλού έλικα και εφαρμόζει τα ερευνητικά αποτελέσματα στην πλατφόρμα δικτύωσης των μελών του οικοσυστήματος innovationhub.gr

Βράβευση Best Paper Award στο ICEIRD 2017

Ο Χρήστος Ζιάκης έλαβε το βραβείο Best Paper Award για την εργασία του με τίτλο "STARTUPPERS’ PERCEPTIONS REGARDING COMPETITIVE ADVANTAGES: A RESEARCH OF THE GREEK STARTUP ECOSYSTEM" στο διεθνές επιστημονικό συνέδριο επιχειρηματικότητας και καινοτομίας ICEIRD 2017.

Συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου HELORS 2017

O Zιάκης Χρήστος συμμετείχε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο συνέδριο 6th International Symposium and 28th National Conference on Operational Research με θέμα "OR in the digital era - ICT challenges" που πραγματοποιήθηκε 8 - 10 Ιουνίου 2017 στη Θεσσαλονίκη.

Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Είναι μεγάλη μας χαρά και ευθύνη να συντονίζουμε και να καθοδηγούμε σε συνεργασία με τους καθηγητές κα Μάρω Βλαχοπούλου και κο Μάνο Στειακάκη τους φοιτητές του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου διαδικτυακού έργου για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στην παρουσίαση που έγινε συμμετείχαν οι φοιτητές του τμήματος με τους καθηγητές τους, ο Χρήστος Ζιάκης (υποψήφιος διδάκτορας Εφ. Πληροφορικής και μέλος της imarketing.gr) καθώς και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Θάνος Αλέξανδρος.

Δημιουργία eBook για την Ουρολογική Κλινική του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Αναλάβαμε τη δημιουργία του ηλεκτρονικού βιβλίου για τους φοιτητές της Β' Ουρολογικής Κλινικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο Γ.Ν. Παπαγεωργίου σε online μορφή και σε USB Stick τύπου credit card.

Εισηγήσεις στο πρόγραμμα "Σύγχρονες τάσεις προώθησης αγροτικών προϊόντων" στο ΚΔΒΜ της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής

Ο Ζιάκης Χρήστος, μέλος της imarketing.gr συμμετέχει ως εισηγητής στο 28ωρο πρόγραμμα συνεχιζόμενης εκπαίδευσηςτης Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής & του Perrotis College με θέμα "Σύγχρονες τάσεις προώθησης αγροτικών προϊόντων"

To www.sygkatoikos.com στο ραδιοφωνικό σταθμό ΑΘΗΝΑ 9,84

Ο διαχειριστής της πρώτης ιστοσελίδας με αγγελίες συγκατοίκησης ή και ανταλλαγής σπιτιών για διακοπές «sygkatoikos.com», Χρήστος Ζιακης από την imarketing.gr, μίλησε στις 19 Σεπτεμβρίου 2014 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84», στην εκπομπή "Αθήνα Aλά-Kαρτ" στην Κωνσταντίνα Βρεττού.

Ακούστε εδώ τη συνέντευξη:

Συμμετοχή σε εκδήλωση της Google

Η imarketing.gr συμμετείχε την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014 στην εκδήλωση της Google για τους συνεργάτες της, τους Google Partners. Η εταιρεία μας θα συμμετάσχει τις επόμενες βδομάδες σε μια σειρά εντατικών σεμιναρίων απο την Google προκειμένου να εμβαθύνουμε στις τάσεις της διαφήμισης στο διαδίκτυο αλλά και στην αποτελεσματικότερη χρήση των εργαλείων και μέσων που υπάρχουν. Τα σεμινάρια αυτά έρχονται σαν συνέχεια της πιστοποίησης (Google certification) που έλαβαν στελέχη της εταιρείας μας το 2014

Πιστοποίηση Google Adwords

Η ομάδα της imarketing.gr συμμετείχε στο σεμινάριο της Google για το Google Adwords που πραγματοποιήθηκε στις 5, 6 και 7 Μαρτίου 2014 στη Θεσσαλονίκη (Google AdWords Certification). Στη συνέχεια επιτύχαμε στις σχετικές εξετάσεις της Google για το Adwords Certification (πιστοποίηση στη διαφημιστική πλατφόρμα "Google Adwords"). Είμαστε στη διάθεση σας για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τις μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα Google Adwords.

Μία ιστοσελίδα αρκεί;

"Έφτιαξα ιστοσελίδα! Τώρα θα πετύχω στο Internet;"

Θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μαζί σας. Μπορεί μία ποιοτική και εύχρηστη σελίδα να είναι μία πολύ καλή αρχή για τη στρατηγική Internet Marketing που θα ακολουθήσετε, αλλά δυστυχώς αυτό δεν αρκεί. Αν δεν επενδύσετε στην ιστοσελίδα και δεν ασχοληθείτε με τη βελτιστοποίηση της για τις μηχανές αναζήτησης και με την προώθηση της, τότε δεν θα επιτύχετε πολλά. Ο δρόμος για την επιτυχία είναι μακρύς...

Αν η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τότε όχι μόνο οι επισκέπτες που αναζητούν για εσάς δε θα σας βρίσκουν, αλλά θα πηγαίνουν στους ανταγωνιστές σας. Ή αλλιώς, όπως λέγεται συχνά στους κύκλους των ειδικών SEO, "αν θέλεις να κρύψεις ένα πτώμα, πέταξε το στη 2η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google".

Ο e-ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διαδικτυακά τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μεγάλος. Κατά την άποψη μας, προκειμένου να πετυχετε θα πρέπει να θέτετε σταδιακά επιτεύξιμους στόχους, κάνοντας σταθερά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση κάθε φορά και να έχετε όραμα και πάθος για αυτό που κάνετε δίχνοντας αξιοσημείωτη υπομονή και επιμονή.

Συμμετοχή σε εκδήλωση του τμ. Εφαρμοσμένης Πληροφορικής στο Moneyshow 2013

Το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας διοργανώνει εκδήλωση στα πλαίσια του Moneyshow 2013, το Σάββατο 13 Απριλίου 2013, ώρα 16.00 - 18.00, αίθουσα REGENCY BALLROOM, ξενοδοχείο Hyatt Regency Θεσσαλονίκης, με θέμα: "Η Εφαρμοσμένη Πληροφορική σε ένα περιβάλλον τεχνολογίας, γνώσης, επιχειρηματικότητας & καινοτομίας".

Ομιλητής μεταξύ άλλων θα είναι ο Ζιάκης Χρήστος από την imarketing.gr, υποψ. διδάκτορας τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστημίου Μακεδονίας.Συνημμένη μπορείτε να βρείτε την αφίσα της σχετικής εκδήλωσης.

Εισήγηση στο XINIS Education Festival 2013: Mobile Marketing

Το σύγχρονο marketing μέσα από τις κινητές συσκευές, ήταν το κεντρικό θέμα δωρεάν σεμιναρίου που διοργάνωσε το Business School των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, στο πλαίσιο του Xinis Education Festival.

Εισηγητής στο σεμινάριο, που είχε τίτλο «Mobile Marketing», ήταν ο κ. Χρήστος Ζιάκης, M.Sc. Applied Informatics, PhD candidate UoM, Ιδιοκτήτης imarketing.gr.

Συμμετοχή σε εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

O Ζιάκης Χρήστος συμμετείχε ως ομιλητής στην εκδήλωση του Δ.Π.Μ.Σ. στα Πληροφοριακά Συστήματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012, με τίτλο: «Δημιουργώντας τη δική μου επιχείρηση πληροφορικής: εμπειρίες, προκλήσεις και προοπτικές»

Βράβευση του QRshop στο διαγωνισμό καινοτομίας "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ 2012"

Την Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012 η εφαρμογή QRshop βραβεύτηκε στο διαγωνισμό καινοτομίας "Best Practices Forum 2012". Το QRshop κατέλαβε τη 2η θέση ανάμεσα σε 31 καινοτόμα εγχειρήματα.

QRshop - An innovative mobile commerce platform

Ολοκληρώθηκε η δημιουργία της πρωτοποριακής εφαρμογής QRshop. Tο QRshop είναι μία πλατφόρμα πωλήσεων που επιτρέπει στους καταναλωτές να παραγγέλνουν προϊόντα από το κινητό τους τηλέφωνο ή το tablet από όπου και αν βρίσκονται. Η πλατφόρμα που αποτελείται από μια εφαρμογή κινητού τηλεφώνου και μια εφαρμογή e-shop επιτρέπει στον χρήστη να σκανάρει τους κώδικες QR των προϊόντων και να ολοκληρώνει έτσι την παραγγελία του - απλά "φωτογραφίζοντας" προϊόντα.

Εισήγηση με θέμα το QR Code Marketing στο XINIS Education Festival 2012

Την Παρασκευή 30/03/2012 στις 18:00, το τμήμα School of Computing του Mediterranean College, στο πλαίσιο της 4ης εβδομάδας του Xinis Education Festival, διοργάνωσε στην Αίθουσα Διαλέξεων, σεμινάριο με θέμα «QR Code Marketing». Στόχος του σεμιναρίου, εισηγητής στο οποίο ήταν ο κος Ζιάκης Χρήστος (imarketing.gr) ήταν να παρουσιαστεί η νέα τεχνολογία του QR Code, καθώς και τα πλεονεκτήματα και οι δυνατότητές του σε διάφορες εφαρμογές, τόσο στην καθημερινή ζωή, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Παρουσίαση του QRshop στο Moneyshow Αθήνας

το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011, στο ξενοδοχείο Hilton στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση παρουσίασης του εργαλείου QRshop.gr. H παρουσίαση έγινε στα πλαίσια του πολυσυνεδρίου Moneyshow Athens 2011.

Σεμινάριο δημιουργίας ιστοσελίδων & Social Media και Παρουσίαση εργαλείου δημιουργίας QR codes

Συμμετέχουμε στο MoneyShow 2011 στη Θεσσαλονίκη σε 2 εκδηλώσεις: σεμινάριo με θέμα τη δημιουργία ιστοσελίδων και τα social media (Παρασκευή 25/11/2011) και παρουσίαση σχετικά με τη χρήση των κωδικών QR (Σάββατο 26/11/2011). Η είσοδος είναι ελεύθερη και θα χαρούμε να σας δούμε.

Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα

Δυστυχώς σε αυτή την ερώτηση δεν μπορεί να δοθεί μία συγκεκριμένη απάντηση, λέμε εμείς. Googlάραμε να δούμε τι λένε και οι άλλοι, και πέσαμε πάνω σε κάποιους που διαφημίζουν ότι μπορούν να κατασκευάσουν μία ποιοτική ιστοσελίδα με SEO για 200 ευρώ.

Sygkatoikos.com: Συνέντευξη στο Αθήνα 9,84

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν στη συγκατοίκηση τη λύση στο στεγαστικό τους πρόβλημα, που επιβαρύνεται λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και των υψηλών τιμών των ενοικίων. Ο διαχειριστής της πρώτης ιστοσελίδας με αγγελίες συγκατοίκησης ή και ανταλλαγής σπιτιών για διακοπές «sygkatoikos.com», Χρήστος Ζιακης από την imarketing.gr, μίλησε στις 30 Μαϊου 2011 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84», στις Νίκη Λυμπεράκη και Αγγελική Πανταλέων.Ακούστε εδώ τη συνέντευξη:

Παρουσίαση Internet Marketing στο Money Show 2010

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση με θέμα το Internet Marketing στα πλαίσια του Moneyshow 2010 στη Θεσσαλονίκη στις 27 Νοεμβρίου 2010.

Δυναμικές vs Στατικές Ιστοσελίδες

Οι στατικές ιστοσελίδες (η αλλιώς επίπεδες ιστοσελίδες) έχουν το χαρακτηριστικό ότι παρουσιάζονται στην οθόνη του χρήστη όπως ακριβώς είναι αποθηκευμένες στο server σε αντίθεση με τις δυναμικές ιστοσελίδες οι οποίες δημιουργούνται live από την διαδικτυακή εφαρμογή που επικοινωνεί με τη βάση δεδομένων και φορτώνει τα περιεχόμενα της.